Sülük Tedavisi Nasıl Yapılır?

Sülük tedavisi tok karnına yapılmaz. Yemek yedikten 2-3 saatlik bir açlık gereklidir. Sülük tedavisinden bir iki gün öncesinde protein içeren gıdalar yenmelidir. Sülükler vücudun belirli yerlerine konulmaktadır. Vücutta bulunan kan emildiğinde faydalı enzimler ve bileşikler daha faydalı çalışacaktır. Sülükler tarafından emilen vücudunuz kanlı gözükebilmektedir. Sülük işlemi uygulanan bölgede kanama devam edeceğinden kanın akması için bir pamukla bandaj yapılmalıdır.

Hacamat Tedavisi

Sağlığı korumak, hastalıkları tedavi etmek ve vücudun zinde kalmasını sağlamak amaçlı uygulanan “Geleneksel Tamamlayıcı Tıp” yöntemidir. Vücudun belirli bölgelerine kupa kapatmak suretiyle kan almaya dayanır. Üç bin yıldan fazla süredir kullanılan bu tedavi yöntem atık maddelerin yoğun olarak bulunduğu bölgelere uygulanarak kirli kanın alınmasını sağlar. Etki ettiği hastalıklar oldukça geniştir. Ağrısız, acısız, yatak istirahatsiz, iş gücü kaybı olmadan tatbik olunan bir tedavi metodu olan hacamat, uygun zaman dilimlerinde belli aralıklarla usulüne uygun olarak yapılırsa, vücudun dışarıya atamadığı ağır metaller, toksinler, serbest radikaller, kullanılan ilaçların ve hormonlu gıdaların vücutta bıraktığı kalıntılar emilerek bedenimizin normal formuna gelmesi sağlanmış olur.

RANDEVU OLUŞTUR

Aşağıdaki formu doldurup istediğiniz servisden randevu oluşturabilirsiniz.

Pazartesi - Cuma :   8.30 - 18.30
Cumartesi : 10.30 - 16.30