Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi Nedir? Mezoterapi Latince olan “meso” ve “terapi” kelimelerinden türetilerek oluşan bir kelimedir. Kelime anlamı olarak “orta tedavi” anlamına gelen mezoterapi bir estetik tedavi şeklidir. Cildin orta tabakasına, akupunktura benzeyen bir yöntem olarak iğne kullanılarak yapılan bir işlemdir. İğneler yardımı ile cildin orta tabakasına aminoasit, mineral, enzim ve vitaminlerin bazen tek başına bazen de birbirleri ile karıştırılarak enjekte edilmesi işlemine mezoterapi denilmektedir. Yasal olarak 18 yaşını doldurmuş bütün sağlıklı bireylere mezoterapi uygulaması yapılabilmektedir. Ancak mezoterapinin uygulanamayacağı bazı rahatsızlıkları bulunan ya da uygulamanın yapılmasına engel teşkil eden durumları bulunan kişiler de bulunuyor. Mezoterapinin oldukça geniş uygulama amacı ve uygulama bölgesi bulunuyor. Kişinin sağlık durumu, yaşı, fiziksel özellikleri, ihtiyaç durumu gibi çeşitli faktörler mikroenjeksiyon uygulaması ile enjekte edilecek içeriği değiştiren durumlardır. Kişiye özel olarak tedaviler yapılmaktadır.

Mezoterapi Nasıl Uygulanır?

Mezoterapi uygulamasından önce kişiye ilk olarak fiziksel muayene yapılır. Hastanın fiziksel muayenesinin yapılmasının ardından hastanın hangi rahatsızlığı bulunuyorsa bu konuda kesin teşhis konulur. Mezoterapi uygulanması kesinleşen kişide uygulama bölgesine anestezik krem uygulaması yapılabilir. Her hastanın kendisine özel olarak kullanılan tek kullanımlık iğneler ile hastaya uygun görülen solüsyonlar bölgeye uygulanır. Sık sık uygulama yapılacak olan bölgede enjeksiyonun rahatlıkla yapılması için bazen mekanik bir tabanca kullanarak uygulanabilir. Tedavinin ihtiyaç olduğu bölgedeki orta katmandaki cilde doktor tarafından açılı olarak enjeksiyon uygulanır.

RANDEVU OLUŞTUR

Aşağıdaki formu doldurup istediğiniz servisden randevu oluşturabilirsiniz.

Pazartesi - Cuma :   8.30 - 18.30
Cumartesi : 10.30 - 16.30