POLİKLİNİK

NASIR - SİĞİL - BEZE

Ağrısız, acısız nasır nasır tedavisi.

Pek çok kişide görülen nasır, genel sağlığımızı tehdit edecek bir hastalık olmasa bile yaşam kalitemizi düşürüp bize ciddi sıkıntılar yaşatabilir. Hayatın akışı içinde pek söz edilmese de nasır ağrısı devamlı ordadır ve kendisini hissettirir. Bu rahatsızlık verici durumu yaşayan insanlar, muhakkak bu problemden kurtulmak ister ve çeşitli teşebbüslerde bulunurlar. Ancak nasırları tekrar çıkarak bu durumu içinden çıkılmaz bir kabusa dönüştürürler.

Tıbbi tabirleri korn ve kalluslar yani nasırlar, aslında vücudumuzun (cildimizin) kendisini korumak için verdiği tepki sonucunda oluşmaktadır. Nasırların oluştuğu yerde mutlaka normal durumun dışında bir basınç veya sürtünme vardır.

Bu devamlı olarak makas kullanan bir terzinin ellerinde olabileceği gibi, sağlıklı bir ayakkabı giymeyen kişinin ayağında da görülebilir. Derimiz yukarda bahsettiğimiz gibi kendini korumak için tepki gösterecektir. Bu bölgelerde, bu sebeple su toplanması veya zamanla derinin kalınlaşması görünecektir. Nasır tedavisinde çeşitli kremler veya nasır bantları kullanılmakla beraber, kişilerin belkide düştüğü en büyük yanılgı burada yatmaktadır. Bu bantlar veya kremler tabiki işe yarayabilir ama unutmamak gerekir ki, nasırların oluştuğu yerdeki problem normal bir hale getirilmedikce, bu bölgelerde nasırların tekrar oluşması kaçınılmaz olacaktır.

Kliniğimizde, nasır ve siğiller acısız ve ağrısız cerrahi veya elektro koterle (halk diinde lazerle) alınarak tedavi edilmektedir.